Saturday, August 17, 2013

VÆRTSFAMILIE

Endelig, endelig, ENDELIG er det blevet min tur til at få familie!
Igår kl. 12.43 ringede min telefon med et 'ukendt' nummer på skærmen, og straks fik jeg jo håbende i gang. Det var Linda fra Explorius som ville fortælle mig jeg havde fået familie, og så løb jeg ellers rundt i huset og hoppede op og ned. Jeg hørte egentlig ikke så meget af hvad hun fortalte mig, fordi jeg simpelthen blev så glad. Jeg fangede egentlig bare at jeg skulle til Wisconsin og at jeg skulle afsted på fredag d. 23. august.
Omkring en halv time efter de gode nyheder fik jeg tilsendt en mail som indeholdte de basale oplysninger om familien og skolen.
Familien består af en mor (52), far (51), søn (27), datter (25) og en til datter (21).
Jeg vil ikke offentligøre noget personligt om familien, da jeg endnu ikke ved om de vil være en del af bloggen.
Men kan sige så meget at jeg skal bo i Hazel Green, Wisconsin, som ligger rimlig tæt på både Illinois og Iowa. Jeg håber det betyder jeg får besøgt begge stater, så jeg også kan sige jeg har været der.

Jeg skrev som det første en mail til moren og takkede hende for at have valgt mig. Hun svarede mig her i nat med en rigtig sød og lang besked. Hun virker rigtig sød og jeg kan se at hendes to døtre begge svømmer og shopper som jeg selv holder en del af.
Hun fortalte mig at der hver morgen vil komme en af de gule/orange skolebusser og køre mig til og fra skole. Har altid drømt om at køre i sådan en, ligesom på film, så det skal jo nok blive sjovt.

Jeg skulle gerne modtage en mail i løbet af de kommende dage med billeder, og mere info omkring skolen, så den venter jeg stadig spændt på.
Er glad for endelig at kunne opdatere med nogle nyheder herinde, og skal nok også skrive så snart jeg ved mere.

- Anita

No comments:

Post a Comment