Monday, August 26, 2013

Up, up and away...


Kører lige nu på 4 timers søvn og en kaffe fra Starbucks. Skulle som sagt være i lobbyen 4.45 hvor der hotellets shuttlebus kørte os til lufthavnen. Skulle sammen med en af de andre danske piger, Sabine, til terminal 8, hvor vi så skulle checke ind. Det gik fint med både bagage drop, sikkerhedskontrollen så efter det gik vi på Starbucks. Sabines fly går kl. 7.35 mens jeg først flyver 8.15.
Den var kun lidt over 6 da vi blev færdig med kontrollen, så måtte vente 1½ time før jeg var i luften. Turen til Washington gik egentlig pænt hurtigt, da jeg faldt i søvn med det samme og turen kun varede lidt over en time. Da jeg ankom til Washington var der igen ventetid forude, denne gang 2 ½ time!
Flyet kom dog til tiden og så var jeg på vej mod Chicago, hvor jeg sidder nu. Flyet til Dubuque er en halv time forsinket, så det er jo bare fantastisk. Not.
Heldigvis er der WiFi, så det kunne have været værre.
Dubuque ligger egentlig i Iowa, men fordi min værtsfamilie bor så tæt på grænsen, var det nemmest at lande der. Er super spændt på at møde dem i lufthavnen hvor min værtsmor og søster kommer og henter mig, sammen med min områderepræsentant.
Er dog pænt træt, selvom jeg har fået sovet lidt i flyene. Håber ikke vi skal ud på eventyr her i eftermiddag.

Chicago O'Hare Airport


No comments:

Post a Comment