Tuesday, October 1, 2013

Homecoming Week

På lørdag er det Homecoming! For jer der ikke ved hvad det er, vil jeg nok beskrive det som en formel fest. I denne uge har vi Spirit Week hvor vi klæder os ud og meget andet. Igår, mandag, var det pyjamas dag hvor vi skulle tage pyjamas på i skole. Det er ikke obligatorisk at klæde sig ud, men mange gør det alligevel, da det er ret sjovt. Jeg blev pænt overrasket da jeg kom i skole og så størstedelen i skøre heldragter, badekåber og jeg ved ikke hvad. De går helt sikker all in!
Sidst på dagen kårer lærene to fra hver årgang og så derefter en vinder.

Idag, tirsdag, var tvillinge dag, hvor man skulle finde en ven/veninde og klæde sig ens ud. Jeg klædte mig ikke ud, da jeg har været på Field Trip hele dagen. Vi tog afsted til Madison (hovedstaden i Wisconsin) om morgenen, for at se Worlds Dairy Expo. Worlds Dairy Expo er en kæmpe kongress med masser af landmænd, køer og folk der ved noget om mælkeprodukter. Og ja, det var ligeså kedeligt som det lyder!

Imorgen er det Duck Dynasty dag. Duck Dynasty er et ret populært tv show, a la Robinson tror jeg nok. Vi skal klæde os ud med militær print, bandana og alt sådan noget. Torsdag er Ugly sweater dag. Altså skal vi finde vores grimmeste sweatere frem og tage dem på... Det skal skam nok blive sjovt!
Fredag er spirit dag, hvor vi skal have skolens farver på (blå og hvid). På lørdag er festen, som jeg nok skal fortælle mere om senere.

Håber i hygger <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment