Friday, October 25, 2013

Homecoming Dance

Ville lige hurtigt fortælle hvad jeg lavede til Homecoming festen...
Allerede kl. 10 havde jeg en frisør aftale. Jordan kørte mig til frisøren hvor jeg fik lavet mit hår.
Sad der i lidt over en time før hun var færdig med at krølle mit hår og sætte det op. Derefter fik jeg lavet mine negle og så tog vi hjem så jeg kunne gøre mig klar.
Jeg havde god tid, men min homecoming gruppe havde en aftale om at mødes kl. 5 hos min veninde Ali, for at tage billeder, hvilket betød jeg allerede skulle afsted kl. 4.30.





Kayli, som bor længere nede af vejen gav mig et lift hen til Ali hvor alle de andre ventede. Vi fik egentlig hurtigt overstået alt det fis med billeder så vi besluttede os for at tage hen til Steve's pizza som var der hvor vi skulle spise. Det var rigtig lækkert, og hyggeligt.








Omkring halv 8 kørte vi så tilbage mod skolen så vi var fri for at stå i kø til at få taget billeder der. Skolen havde lejet en proffessionel fotograf som man kunne få taget billeder hos, hvis man ville.



Efter billederne brugte vi egentlig aftenen på at danse, hvilket var rigtig hyggeligt. Skolens del af festen sluttede kl. 11, så efter det gik vi hjem til Ali igen. Hun bor på samme vej som skolen, så det var ikke så slemt. Vi så lidt tv og snakkede indtil omkring kl. 1 hvor vi så tog hjem.




 


No comments:

Post a Comment