Friday, October 25, 2013

General Update

Hey allesammen!
Undskylder for min mangel på opmærksomhed her på bloggen...

Har haft rygende travlt her de sidste par uger, så har ikke lige haft tid eller overskud til at opdatere.
Det går rigtig godt herover, bedre for hver dag der går. Skolen er... skolen. Haha, det er hårdt til tider, men jeg består alle mine klasser, så helt galt er det ikke.

Hygger mig også rigtig meget med min familie når jeg engang for fri fra skole. Som de tidligere indlæg viser, har vi været rundt omkring de sidste par uger, hvilket kun er dejligt.

Vejret har taget en drastisk ændring og i den sidste uge har vi haft minusgrader. Vildt ikke?
For bare tre uger siden var det så varmt, at jeg knap nok kunne holde ud at have leggins på udenfor, og nu er det tæt på at sne. Vejrudsigten sagde sne i tirsdags, men det kom nu aldrig. De har ikke rigtig efterårsvejr her, så det savner jeg faktisk lidt. Efterårsvejr er for mig regnvejr, blæst men stadig solstråler ind i mellem. Bladene er dog stadig grønne de fleste steder, hvilket er vildt når man tænker på hvor koldt det er. Rygtet siger det bliver en ekstra kold vinter, så det skal nok blive sjovt... Not.

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg skal skrive, andet end at det går godt. I skal ikke være bekymrede hvis der går lang tid mellem mine opdateringer... Det betyder bare jeg hygger mig og nyder mit liv herover. Savner jeg alle rigtig meget og håber i har det godt <3

No comments:

Post a Comment