Friday, October 25, 2013

Six Flags Great America Amusement Park

I sidste uge tog mig, Cindy, Rory, Justin og Jordan til Six Flags forlystelsespark i Chicago. Det siger lidt sig selv, men ja... Det er en kæmpe forlystelspark, som her i oktober holder Fright Fest. De har altså pyntet hvert lille hjørne med Halloween dekorationer og bygget 6 spøgelseshuse. 





Udklædte medarbejdere gik rundt og skræmte gæsterne, hvilket var enormt sjovt at se (undtagen når de skræmte mig... knap så sjovt!).
Vi prøvede nogle af spøgelseshusene som var virkelig godt lavet. De var ikke alle lige skræmmende, men var dog tæt på at tisse i bukserne da en heks lignende person fulgte efter mig.





Der var syyyygt mange mennesker, da det var sidste weekend de havde åbent i år, så ved hver forlystelse var der 1-2 timers kø. Derfor prøvede vi vidst kun 3 ting. Lidt ærgeligt, når vi havde betalt så meget for at komme ind, men sådan er det. 





Eftersom vi var kørt hele vejen til Chicago, havde vi planlagt at sove natten over på et hotel, da det ikke kunne betale sig at køre tilbage. Om søndagen tog vi hen til et Outlet Mall tæt på hotellet. Et outlet mall er et shoppingcenter hvor stort set alt er på tilbud. Brugte alt for mange penge, men trøstede mig selv med at jeg aldrig ville finde noget så billigt igen. Fik både købt støvler og varme striktrøjer, så nu er jeg godt røstet på til vinteren som allerede er på vej. 

Vi spiste frokost på Rain Forest Cafe, som er en restaurant dekoreret som en regnskov. Det var virkelig vildt så meget de havde gjort ud af det. På loftet og væggene var der træer og blade fyldt med aber, elefanter, tigre og alverdens dyr. En gang i mellem bevægede dyrene sig og sagde en masse lyde.






No comments:

Post a Comment