Monday, September 23, 2013

First month

Hej alle!
Det er nu officielt en måned siden jeg forlod dejlige Danmark og tog mod mit 10 måneder lange eventyr her i USA.
Jeg ville lyve hvis jeg sagde det hele har været let som en leg, for det har det langt fra. Der har været tider hvor jeg bare har haft lyst til at give op og tage hjem, og så har der været tider hvor jeg har lyst til at blive her forevigt.
Jeg havde, som tidligere nævnt, svært ved at finde venner i skolen og ved skolen generelt. Min elskede farfar er desuden gået bort d. 13. September. Jeg fik sagt mit farvel inden jeg tog afsted, men en del af mig håbede stadig han ville være der når jeg engang kommer hjem, så jeg kunne fortælle ham hvordan min rejse har været. For en uge siden, var det eneste jeg havde lyst til, at tage hjem til Danmark. Mit værtsfamilie har dog været super søde og støttende, og jeg ved min farfar holder øje med mig, og er hos mig. Det er ikke for at urolige nogle af jer, jeg skal nok blive (fordi jeg har lyst, ikke noget tvang haha). Det går bedre og bedre for hver dag.

Er så småt begyndt at falde til henne i skolen. Har fundet mit døgnrytme, som du kan læse meget mere om i mit tidligere indlæg, og får flere og flere bekendte/venner for hver dag der går. I den første uge i oktober har vi Homecoming week som jeg glæder mig helt vildt til! Ugen efter skal jeg til Chicago med min værtsfamilie og i November går turen mod Mall of America i Minnesota.
Idag var jeg på Golf tur med nogle andre fra skolen. Det var virkelig varmt og er pænt træt efter at have gået så meget. Det er første gang jeg har spillet golf, udover det vi har lavet i gynmastik side skolen startede. Det gik pænt dårligt i starten, men synes faktisk selv jeg var rimlig god hen imod slutningen! Siden vi er færdige med golf er vi så begyndt på fodbold. Amerikansk fodbold. For at sige det pænt, er det bestemt ikke noget jeg bryder mig om, og kan ikke vente med at lave noget andet.
Min gymnastik lærer er pænt streng og slutter hver sport af med en prøve. Hvis man får karakteren D eller under skal man løbe 5 omgange i næste idrætstime. I golf testen fik jeg B+, som jeg er ret stolt over :D Min lærer sagde at tidligere udvekslingsstudenter ikke har klaret sig så godt i hendes prøver, så vil bære mit B+ med stolthed.

Skal prøve at uploade noget mere, men vil ikke love for meget. Bruger 2-3 timer hver dag på lektier og så er jeg normalt for træt til at blogge. I skal ikke være bekymrede, jeg hygger mig og lever livet fuldt ud herover. Savner jer alle rigtig meget og glæder mig til at se jer igen!

P.S. Vil lige undskylde, hvis min grammatik og stavning stinker. Er begyndt at glemme det lidt efter at snakke og skrive så meget engelsk.

No comments:

Post a Comment