Saturday, November 3, 2012

Workshop & vacciner

Heeej! Så er bloggen live, med det første indlæg i gang!
I onsdags d. 31/10 var jeg med min mor til en workshop hos Explorius inde på Kulturanstalten. Der var okay mange mennesker og da vi ankom i sidste øjeblik fik vi pladser i siden, og Jacob som stod for det begyndte at fortælle om 'Den gode ansøgning'.
Jeg fik ikke så meget ud af det som jeg havde regnet med, da det for det meste var råd som at man ikke skulle nævne den danske festkultur, smile på billeder, og være åben omkring at rejse derhen. Men jeg fik taget en masse noter, og det var nu dejligt at have været med.
Næste møde er i starten af december, og vil så vidt jeg husker handle om det store kulturchok man får når man ankommer. Der vil vi også få mulighed for at tage SLEP-testen som er en skriftlig engelsk prøve alle udvekslingsstudenter skal igennem. Bliver helt nervøs ved tanken!

Her for en uge siden fik jeg taget mine første vacciner. Min veninde skal også til USA med Explorius, så fordi hendes mor læge var det hende som gav mig vaccinerne. Jeg var lidt bange, og flippede lidt ud da jeg fik at vide jeg skulle have to på en gang, men det var heldigvis ikke så slemt. Der er lidt under en måned til de næste to vaccinationer, så det kan jeg gå og være nervøs over i mellemtiden.

 Jeg vil opdatere igen, så snart der sker noget noget nyt i USA verdenen <3


No comments:

Post a Comment