Friday, November 9, 2012

F****** FINALLY!

IIIIHHHHH!!! Guess what?!? Har fået min ansøgning!!!
Er simpelthen så glad! Min amerikanske organisation hedder ICES, og hele min ansøgning er indtil videre elektronisk, hvilket er super dejligt! Jeg glæder mig til at få udfyldt de mange sider!
Jeg er dog lidt skeptisk omkring ICES, da jeg læste en blog, hvor personen der havde denne organisation var lidt utilfreds, da de var meget strikse, og hvor hun ikke engang måtte være til sleep overs og lign.... Jeg håber det kun var en one time thing, og vil håbe på det bedste. Vi fik af vide til workshoppen at der var ca. 1/3 del der rejste med ICES ud af alle Explorius elever, så det må forhåbentlig være en god ting!

For dem der ikke ved hvad en ansøgning er, er det en række spørgsmål hver udvekslingsstudent skal udfylde. En del af ansøgningen, sammen med dit personlige brev, bliver sat i et slags katalog, hvor familierne i USA så kan kigge eleverne igennem og vælge hvem de vil have boende. Derfor er det vigtigt at ansøgningen er grundigt gennemarbejdet, og det er også derfor jeg så gerne vil i gang, da vi kun har til omkring start december.

Har indtil videre kun skimmet ansøgningen, da jeg fik den mens jeg var i skole, men vil nu gå i gang med at udfylde de 100 vis af spørgsmål!

No comments:

Post a Comment