Sunday, November 25, 2012

Vaccination part 2

Igår formiddags var jeg henne hos min veninde, for at få mine næste to vaccinationer. Og av det var smertefuldt! Min højre arm er helt øm, selv om det nu er 24 timer siden. Hendes mor hjalp mig også med at udfylde alle de mange læger papirer, som de jo kræver. Det er et skridt tættere på at blive færdig med ansøgningen, så det var jo dejligt!
Jeg har lige fået printet de sider som min lærer, og skolen skal udfylde ud, så jeg kan give dem til hende imorgen. Det er lige gået op for mig at jeg skal aflevere ansøgningen inden d. 9/12, så har faktisk lidt travlt!
Jeg har lige haft projektuge, så har slet ikke kunne tænke på ansøgningen, og nu skal jeg også bruge den kommende uge på at øve til fremlæggelsen, så må se at komme i gang!
Anyways, vil nu gå i gang med mit studentletter, på sådn en kedlig grå søndag!

No comments:

Post a Comment